Kompletní dodávky vybavení kanceláří

Čeká Vás redesign kanceláří? Nebo se stěhujete do kanceláří nových? Věnujte se nadále svému podnikání a fit-out nových kanceláří nechte na nás. Na základě Vašich požadavků, počtu zaměstnanců i firemní identity vytvoříme plány i detailní vizualizace. Při zařizování použijeme standardní osvědčené kancelářské vybavení, jako jsou úložné prostory, stoly, kontejnery a židle, které doplníme atypickým nábytkem, malbami, polepy, osvětlením a dalším vybavením.

Celá zakázka dodávky vybavení kanceláří je řízena projektovým manažerem, který dohlíží na všechna řemesla a vy tak máte jasný kontakt s jednou osobou, která má aktuální informace o celém průběhu fit-outu.

Potřebujete poradit?

Zaujaly Vás naše služby, výrobky nebo se chcete jen na něco zeptat? Pak stačí jen zavolat v pracovní dobu nebo napsat email, jehož obsah k nám okamžitě doputuje a dostane se k vyřešení té správné osobě ve firmě.

kontaktujte nás